دو مرد که با جعل نامه های نمایندگان مجلس اقدام به کلاهبرداری می کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در اجرای دستور بازپرس شهید مقدس مبنی بر شناسایی و دستگیری عاملان جعل نامه ها و سربرگ های مجلس شورای اسلامی پرونده ای در این رابطه تشکیل به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
به محض تشکیل پرونده اقدامات پلیسی از سر گرفته شد و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم پرونده به نام قاسم در محدوده بزرگراه رسالت شناسایی و شمارش معکوس برای دستگیری وی آغاز شد.
 
در ادامه تیمی از کارآگاهان این پلیس با هماهنگی مقام قضایی چند روز گذشته به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی چندین عدد نامه جعلینمایندگان مجلس و سفارت کشور های همسایه را کشف کنند.
 
متهم پس از دستگیری تحت الحفظ به مقر پلیس امنیت تهران بزرگ منتقل و مورد بازجویی قرار گرفت که در خلال بازجویی ماموران دریافتند وی با فردی دیگری به نام ارسلان که مخفیگاه وی در میدان هفت تیر است، ارتباط دارد.
 
به دنبال این موضوع ماموران با ارائه آموزش های لازم به قاسم از او خواستند تا با ارسلان تماس گرفته و با وی قرار ملاقات بگذارد که ماموران ارسلان را نیز در یک عملیات غافلگیرانه در یک قرار صوری دستگیر و در بازرسی از وی یک جلد سند جعلی و مقادیری اوراق جعلی مربوط به مجلس شورای اسلامی کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان هم اکنون تحت نظر بوده و تحقیق از آنان برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده کماکان ادامه دارد.
 
گفتنی است، متهمان نامه های جعل شده نمایندگان مجلس را جهت دریافت وام میلیون تومانی در اختیار شهروندان قرار می دادند و به ازای وجه نقدی را دریافت می کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار