در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خیمنی (ره) ویژه برنامه سوگواری فرهنگی هنری امام دل‌ها با حضور شهردار منطقه 9، معاونت اجتماعی و فرهنگی، جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی و دیگر معاونین و روسای این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه سوگواری فرهنگی با حضور حسینی شهردار منطقه9، فخاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، پیرایش جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگی و دیگر معاونین و روسای این منطقه در برج آزادی برگزار شد.

دراین مراسم حسینی شهردار منطقه9 تصریح کرد: در قدمگاه حضرت امام خمینی(ره) در دروازه ورودی شهر تهران با هدف آشنایی نسل چهارم با یاد و خاطره رهبر انقلاب و تجدید خاطره برای کسانیکه در آن زمان حضور داشتند برگزار شد.

در ادامه فخاری ضمن گرامیداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب و آشنایی جوانان با آثار و رفتار و کردار امام (ره) تصریح کرد: این مراسم که به مدت 3روز ادامه پیدا خواهد کرد ویژه برنامه‌های متنوعی شامل برنامه‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه و همایش با موضوع دوره سیره مبارزاتی حضرت امام (ره) در این نگار گذر که از 15 خرداد سال 42 تا 22بهمن پنجاه و هفت به نمایش گذاشته شده است و پیش بینی می‌شود با برنامه‌های خوب و ارزنده خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مراسم ، سوگواری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.