مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اجرای پروژه 1200 چشمه سرویس بهداشتی در 6 پهنه اطراف حرم امام(ره) توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مهندس میرزاقلی با اعلام این خبر افزود: شهرداری تهران در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادهای مسئول دربرگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره)هستند؛ نقش کلیدی و بارزی را داشته که البته این امر جز با تقسیم و تعریف فعالیت برای مناطق 22‌گانه و سازمان‌ها و ادرات و شرکت‌ها، به ویژه نیروهای بسیجی شهرداری، قابل تحقق نبوده است.

وی ادامه داد: انصافاً هرکدام از بخش‌ها با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم و همچنین با ایجاد هماهنگی‌ها و ارتباط با دیگر نهادها به ویژه ستاد مرکزی برگزاری مراسم سالگرد، نقش به‌سزایی در اجرای این مراسم داشته است و بحمدلله در این راستا مردم نیز رضایتمندی خود را از این مجموعه بارها ابراز داشته‌اند.

میرزاقلی با تشریح وظایف سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در مراسم ارتحال امام(ره) ابراز داشت: خدمات و تدابیر و طرح‌های مجموعه شهرداری در حرم مطهر به دو بخش خدمات مناسبتی و طرح‌های بنیادی تقسیم می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فعالیت‌های این سازمان در بخش طرح‌های بنیادین و زیرساختی تعریف شده است، یادآور شد: تمامی خدمات در بخش طرح‌های بنیادین، زیر‌ساختی و بلند مدت شامل اقدامات عمرانی، زیباسازی، فضای سبز و ایجاد مکان‌های رفاهی بهداشتی می‌شود سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این راستا اجرای پروژه 1200 چشمه سرویس بهداشتی در 6 پهنه  پیرامون محوطه حرم را  با ملاحظات فاصله و سهولت دسترسی برای زائران اجرا کرده است.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: ساخت ، چشمه ، پهنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار