سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از جانبازان و معلولان گفت: قدردان کار بزرگ شما هستم و در جهت فراهم کردن اقدامات لازم برای حضور قدرتمند شما در مسابقات خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوبخت در جمع‌وزنه‌برداران جانبازان و معلولان گفت: من تمامی شما را از طریق برنامه‌های ورزشی تلویزیون می‌شناسم و مسابقات‌تان را پیگیری می‌کردم و خوش بختم در خدمت شما هستم.

نوبخت در ادامه اظهار داشت: قدردان کار بزرگ شما هستم و در جهت فراهم کردن اقدامات لازم برای حضور قدرتمند شما در مسابقات خواهیم بود.

سخنگوی دولت گفت: تخصیص منابع باید نسبت به هزینه‌ها اولویت بندی شود. با توجه به اختیارات موجود می‌توان تشخیص اعتبارات را در بخش های مختلف کم و زیاد کرد، معتقدم رشته ورزشی جانبازان و معلولین علاوه بر ورزش، کاری ارزشی است و ورزشکاران این رشته با وجود مشکل جسمانی کار ارزشی انجام ‌می‌دهد که این توان قدرت الهی است.

وی بیان کرد :تخصیص ما از منابع باید درست باشد تا حداکثر امکانات را فراهم کنیم و محدودیت‌های موجود را حل کنیم تا بتوانیم در مسابقات آتی مانند همیشه سربلند باشیم.

نوبخت تصریح کرد: نگاه دولت به ورزش جانبازان و معلولین نگاه ویژه‌ای است، شما ورزشکاران در میادین بهترین نتایج را کسب می کنید.

وی در پایان درباره تیم ملی فوتبال عنوان کرد: مثل تمام مردم آرزوی موفقیت تیم ملی فوتبال را دارم.

سفیر برزیل در ایران از ریاست جمهوری جهت برگزاری نشست دوستانه در این کشور دعوت کرد که در ادامه بعد از برنامه‌های اصلی دولت دکتر روحانی به این سفر خواهد رفت.



گفتنی است نوبخت پس از صحبت با وزنه‌برداران معلول و جانباز به طبقه چهارم فدراسیون رفت و در مراسم بزرگداشت جانبازان معلولین حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
نوبخت دمت گرم
آخرین اخبار