از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.






ویژه اندرویدی ها؛
اگر توانایی رانندگی با اتومبیل، کامیون و اتوبوس را ندارید، می توانید با نصب این بازی School driving 3D در تلفن همراه هوشمندتان، یک آموزشگاه رانندگی کامل را به همراه خود داشته باشید. حتما می دانید که برای دریافت گواهینامه رانندگی با هر وسیله، باید در ابتدا نمره ی لازم در امتحان آیین نامه به دست بیاورید تا نوبت به امتحان عملی برسد، پس در ابتدا سعی کنید به سوالات فنی و تئوریک پاسخ صحیح دهید تا نوبت به آموزش رانندگی به صورت عملی شود. در مرحله عملی باید با رعایت قوانین به درستی رانندگی کنید تا بتوانید گواهینامه رانندگی خود را اخذ کنید.




Hill Climb Racing برای اندروید و جاوا؛
در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود، سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راه‌تان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید تا به موقع سوخت وسیله نقلیه را پر کنید. با سکه‌های جمع شده می‌توانید وسلیه نقلیه مورد نظرتان را بخرید و یا آن را ارتقا دهید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است. در این نسخه از بازی ماشین پلیس، آمبولانس و محیط‌هایی جدید به بازی اضافه شده است.





برای پلتفرم جاوا؛
رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای کوچک یا همان ماشین های کارتینگ هیجان ویژه و هواداران خاصی را دارد، اما اگر نمی توانید بازی را در محیط واقعی تجربه کنید، بهترین گزینه نصب این بازی Go kart mania 2 در تلفن همراه است. بازی شما را به یک مسابقه باور نکردنی دعوت می کند، لحظه به لحظه بازی دارای مناظر و اتفاقات شگفت انگیز است و می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی دارای سطوح دشواری مختلفی است که قادر خواهید بود نسبت به توانایی خود سطح مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین بازی معرفی شده دارای سه سبک مختلف بازی اعم از: مسابقه، زمان حمله و تخریب ماشین حریفان است.




مناسب برای رده سنی بالای 15 سال؛
جهان به آخر رسیده است و تمامی مردم به زامبی تبدیل شده اند، فقط شما سالم مانده اید، برای این که به زندگی خود ادامه دهید باید به جنگ زامبی ها خون خوار بروید. باید با سلاحی که در اختیارتان قرار می گیرید به سمت زامبی هایی که نزدیک می شوند تیراندازی کنید، البته برای حفظ جان خود سعی کنید امتیازات بیشتری را جمع آوری کنید، زیرا برای خرید سلاح های پیشرفته نیاز به اسلحه های قدرتمند دارید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: وجود 150 ماموریت هیجان انگیز و ترسناک، امکان استفاده از 19 سلاح مختلف، قابلیت بهبود محیط و ... اشاره کرد.




اندروید، IOS، جاوا؛
Pou نام شخصیت جدیدی در دنیای بازی‌های تلفن همراه است که بسیار پرطرفدار است. وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید همانند فرزند دلبند خود از Pou مراقبت کنید و شاهد رشد او شوید. باید به او غذا بدهید، لباس‌هایش را عوض کنید، اتاقش را مرتب کنید، با بازی مختلف موجود در اتاقش او را سرگرم کنید اگر خسته شد او را به اتاق خوابش ببرید تا بخوابد. این بازی با بیش از ٥٠ میلیون بار در دنیا از گوگل پلی امتیاز ٤.٧ را از ٥ از آن خود کرده است.





براي رايانه؛
بازي‌هاي زيادي هستند که ساعت‌ها وقت بازيکنان را مي‌گيرند، فکر آن‌ها را درگير مي‌کنند و يا آن‌ها را مجبور به دنبال کردن يک مجموعه بزرگ‌تر مي‌کنند اما خيلي‌ها نيز از اين نوع بازي‌ها گريزان هستند. بعضي دوست دارند براي چند ساعت با يک بازي سرگرم بشوند و اوقات خوشي را پشت سر بگذارند. اين لزوما به اين معني نيست که اين افراد به يک بازي سطحي علاقه‌مند هستند، شايد بهتر باشد بگوييم بازي‌هايي که پيچيدگي‌هاي کمتري در گيم‌پلي و داستان داشته باشد، براي اين افراد مناسب‌تر است.





برای اندروید؛
 این روزها که اخذ مدرک های تحصیلی مختلف رایج شده است، شاید اخذ 94 مدرک تحصیلی از دانشگاه های بزرگ هم سخت نباشد، ولی اشتباه می کنید برای اخذ 94 مدرک تحصیلی از دانشگاه های بزرگ جهان با چالش های مختلفی رو به رو خواهید شد. شما در این بازی 94degrees سرگرم کننده باید اطلاعات عمومی و دانش فنی خود را نشان دهید، کافی است کمی غفلت کنید تا بازی شما را به چالش بکشاند. برای اخذ مدرک از هر دانشگاه باید به سوالاتی در زمینه های پزشکی، گیاه شناسی، جانور شناسی، فکری، مهندسی و ... پاسخ دهید، البته شرایط آزمون در هر کشور متفاوت است.






گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری





 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.