دبیرستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه رانندگان اتوبوس با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک امروز مورخ 10 خرداد ماه برگزار شد.

 کیوان فاتحی‌منش، دبیرستاد مدیریت بحران منطقه یک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دوره آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس با همکاری و مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک در ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور رانندگان اتوبوسرانی و تدریس کارشناسان ستاد مدیریت بحران و معاونت حمل و نقل و ترافیک در محل پایگاه ویژه پشتیبانی ستاد مدیریت بحران برگزار شد. 

دبیرستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: درر این دوره آموزشی راجع به مباحث مدیریت بحران، قوانین راهنمایی و رانندگی و قوانین اتوبوسرانی و مباحث روان‌شناختی مرتبط با رفتار رانندگان در حین کار مطالبی عنوان شد. 

*بازدید از زمین ناحیه 7 برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی 

فاتحی‌منش در ادامه گفت: به منظور امکان سنجی برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی مورخ 10 خرداد ماه سالجاری از زمین پیشنهادی ناحیه 7 منطقه یک بازدید انجام شد. 

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید که باحضور شهردار ناحیه 7 و دبیرستان مدیریت بحران منطقه و کارشناس پیشگیری هم‌چنین نماینده سازمان آتش‌نشانی انجام شد. 

درخصوص امکان‌سنجی این زمین پیشنهادی بحث و بررسی شد و مقرر گردید سازمان آتش‌نشانی نتیجه ارزیابی را در اسرع وقت به ستاد مدیریت بحران منطقه اعلام کند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: مقرر ، اعلام ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار