معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با سفر به شهرستان بیله‌سوار با همراهی فرماندار این شهرستان از پروژه‌های نیمه‌تمام بازدید کرد.

به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در این بازدید که صبح امروز و در شهرستان مرزی بیله‌سوار انجام شد، علی آذرنژاد از پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان مرزی بیله‌‌سوار بازدید کرد و در جریان روند اجرایی آنها قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار در این بازدید به خسارت وارده از محل خشکسالی و سیل اخیر به بخش‌های کشاورزی و عمران شهری اشاره کرد و گفت: پدیده خشکسالی خسارت هنگفتی را به بخش‌های زراعی و تولید محصولات این منطقه وارد کرده و اهالی این شهرستان را که اغلب از محل تولیدات کشاورزی تامین معاش می‌کنند با تنگنا روبه‌رو کرده است.

آرام حلیم افزود: تلاش بی‌وقفه‌ای را برای برآورد دقیق خسارت و ارائه آن به مسئولان امر آغاز کرده‌ایم و انتظار ما این است که بیمه محصولات کشاورزی نسبت به جبران خسارت وارده اقدام کند.

وی از تلاش بی‌وقفه برای تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و افزود: با این اقدام امیدواریم بخشی از خسارت وارده را بتوانیم جبران کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خواست نسبت به توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان مساعدت کرده و پشتیبانی‌های مالی را انجام دهد.

حلیم با بیان اینکه کمبود منابع اعتباری دلیل عمده در نیمه‌تمام ماندن  پروژه‌ها است، تصریح کرد: انتظار این است که با جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید بتوانیم نارسایی‌ها را در این حوزه برطرف کنیم.

 در این بازدید معاون عمرانی استاندار اردبیل از نزدیک از وضعیت اجرایی پروژه کمربندی و راه‌های مواصلاتی این شهرستان منتهی به گمرک بیله‌سوار، وضعیت کارخانه آسفالت، نابسامانی رودخانه بالهارود، پروژه نیمه‌تمام سالن مسافری بیله‌سوار، تیرپارک مرزی محوطه بازارچه مشترک، تپه تاریخی نرگس و همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان بازدید و نسبت به اولویت تکمیل این پروژه‌ها قول مساعد داد.

علی آذرنژاد عنوان کرد: ما در استان اردبیل پروژه‌های نیمه تمام بی‌شماری را داریم که با اولویت‌بندی سعی داریم در کنار تکمیل آنها پروژه‌های جدید را با مشارکت سرمایه‌گذاران آغاز کنیم چرا که به هیچ‌وجه فضا و امکانات برای آغاز پروژه‌های جدید وجود ندارد.

وی از شهرداران مناطق مختلف بیله‌سوار خواست تا در فرصت کاری محدود پروژه‌های عمرانی‌شان را عملیاتی کنند و به دغدغه‌های مردم در زمینه آسفالت‌ریزی معابر و کوچه‌ها و بهسازی آنها اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.