سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: محورهایی مانند استشهادات قرآنی و انس عملی با این کتاب آسمانی به محورهای جشنواره های آتی قرآنی دانشجویان افزوده شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود مهرمحمدی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن وعترت دانشجو معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان سراسرکشوردرشیراز افزود: شایسته است که دانشجو معلمان تفکر و منطق قرآنی پیدا کنند و مضامین این کتاب آسمانی را در تصمیم گیری های فردی و اجتماعی مبنا قرار دهند.

وی برپایی جشنواره هایی مانند "جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان" را زمینه ساز دست یابی به این هدف عنوان کرد و گفت: برگزاری این جشنواره ها باید آگاهی به همراه آورد تا معلمان آینده کشور خود را به آرمان و تفکر قرآنی بیارایند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار کرد: بسترسازی برای بهره گیری از قرآن به عنوان کتاب هدایت برای تربیت و دستیابی انسان ها به بالاترین درجه های کمال را از جمله ماموریت های این دانشگاه تلقی می کنیم ودر این مسیر می کوشیم.
مهرمحمدی تصریح کرد: دانشجو معلمان ما باید منطق قرآنی داشته باشند و در تمام مسائل خرد و کلان خود در زندگی اجتماعی، فردی و خانوادگی قرآن را نصب العین قرار دهند.

وی ادامه داد: انس با قرآن و خواندن هر چه بیشتر این کلام الهی گام نخستی است که باید برای دستیابی به منطق قرآنی به آن توجه داشت.

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور با تاکید بر ضرورت تامل در مضامین و معانی قرآنی به عنوان یک موضوع مهم خواستار اضافه شدن موضوع استشهادات قرآنی به سایر محورهای جشنواره های قرآن و عترت در مراسم‌های آتی شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: انس ، قرآن ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار