فرماندار کبودراهنگ گفت: سالانه یک میلیون نفر گردشگر به شهرستان کبودراهنگ سفر می کنند.

احسان قنبری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان اظهار کرد:  شهرستان کبودر اهنگ به عنوان مهمترین شهرستان توریستی استان همدان در طول سال مسافران زیادی را به دیدن بزرگترین غار آبی جهان دعوت می کند.
وی ابراز کرد: سالانه بیش از یک میلیون نفر از مکان های توریستی شهرستان کبودراهنگ دیدن می کنند که بیش از 2 هزار نفر از این تعداد را گردشگران خارجی تشکیل می دهند.
وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع باید تدابیری در راستای توسعه و پیشرفت مکان های توریستی اندیشید تا مسافران با خاطره و تصویری خوش از شهرستان خارج شوند.
فرماندار کبودراهنگ عنوان کرد: کبودراهنگ با وجود داشتن مهمترین ظرفیت های گردشگری کشور متاسفانه هنوز منطقه محروم به حساب می آید و باید سرمایه گذاری در همه زمینه ها بخصوص گردشگری این شهرستان صورت گیرد که این امر می تواند سودهای کلانی را نصیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی کند.
قنبری غار علیصدر را مهمترین قطب‌ گردشگری استان همدان عنوان کرد و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه را بهترین فرصت برای جذب سرمایه گذار خواند و گفت: باید با همه توان تلاش کنیم از این موقعیت برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در این شهرستان استفاده کنیم .
وی از دیگر آثار تاریخی و گردشگری شهرستان کبودراهنگ به پل تاریخی کوریجان، مرکز انستیتو پروفسوربالتازار و حمام کبودراهنگ اشاره کرد./س
برچسب ها: غار ، بزرگترین ، توریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.