معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه زابل با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی زابل به سبب خشکسالی های گذشته و بی آبی هامون، بر سوق دادن اعتبارات به سمت اشتغال در منطقه تاکید کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ فقدان شبکه فاضلاب و فضای شهری نامناسب نیازمند توجه بیشتر و تخصیص اعتبار لازم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، هوشنگ ناظری در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان زابل بدون اشاره دقیق به نیازمندیهای فرودگاه این شهرستان افزود: نصب دوربین های مداربسته در سطح شهر زابل از دیگر مواردی است که باید در بودجه 93 دیده شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: اعتبارات امسال استان با رویکرد عادلانه و بر اساس شاخص های توسعه ای توزیع خواهد شد.

مهرداد عرب افزود: پارسال 170 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی از اعتبارات استانی سیستان و بلوچستان به شهرستان زابل اختصاص یافت که این رقم با رشد 176 درصدی به 490 میلیارد ریال در سال جاری افزایش می یابد.

وی ادامه داد: افزایش اعتبارات عمرانی زابل در حالیست که به سبب محدودیت منابع ملی در سال 93 اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به استان سیستان و بلوچستان نیز نسبت به سال گذشته دست کم سه هزار و 340 میلیارد ریال کاهش دارد.

عرب تاکید کرد: عدالت در توزیع و تخصیص بودجه لازم دغدغه اصلی تمام مسوولان کشوری و استانی است.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.