کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: روز دوشنبه بعدازظهر احتمال بارش پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،نادر پیرتاج اظهار کرد: آسمان استان همدان تا روز دوشنبه صاف تا کمی ابری در برخی نقاط با افزایش ابر روبه‌رو خواهد بود.

وی ادامه داد: دوشنبه بعدازظهر با عبور موج نسبتاً ضعیفی در بعضی از ساعات احتمال بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان تأکید کرد: این سامانه ضعیف اوایل روز سه‌شنبه از استان خارج و جوی نسبتاً پایدار و آفتابی بر استان حاکم خواهد شد.

وی در تشریح میزان دمای هوا افزود: در این مدت دمای هوا یکنواخت و تغییر محسوسی نخواهد داشت.

پیرتاج درباره بارش باران در سال زراعی جاری نیز گفت: از مهر ماه سال گذشته تاکنون در شهرستان همدان 323 میلی‌متر باران آمده که نسبت به سال گذشته 73 درصد و نسبت به متوسط بارش در بلندمدت 12 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در این مدت بیشترین بارش باران با 387 میلی‌متر مربوط به شهرستان نهاوند است که نسبت به سال گذشته 40 درصد و نسبت به بلندمدت 6 درصد افزایش داشته است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی همدان تصریح کرد: کمترین میزان بارش در سال زراعی جاری نیز مربوط به شهرستان فامنین با 376 میلی‌متر گزارش شده که نسبت به سال گذشته 42 درصد و نسبت به بلندمدت 16 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، بارانی ، ابری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.