سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خبر سرمربیگری‌ام در تیم ملی آفریقای جنوبی صحت ندارد و از شنیدن این خبر متعجبم.

کارلوس کی‌روش پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اردوی اتریش گفت: در این اردو 3 بازی تدارکاتی خوب برگزار کردیم و بازیکنانم آمادگی لازم را برای حضور در بازی‌های جام جهانی کسب کردند. ما در این اردو به دنبال اهداف تاکتیکی بودیم نه نتیجه. تمام بازیکنان حاضر در اردو نگرش خوبی نسبت به برگزاری چنین اردویی داشتند و تعهد بالای خود را نسبت به تیم ملی نشان دادند و همه هواداران باید به این 28 بازیکن افتخار کنند و من از همه آنها رضایت دارم.
 
وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار با نیجریه در جام جهانی گفت: قبل از آغاز جام جهانی در دیدار تدارکاتی دیگری به مصاف ترینیداد و توباگو و پس از آن هم به مصاف نیجریه در جام جهانی خواهیم رفت که این دیدار برای تیم ملی حکم کل جام جهانی را خواهد داشت. هرچند، نیجریه در غیاب هفت تا هشت بازیکن اصلی خود مقابل اسکاتلند به میدان رفت و بدون شک یکی از بهترین و قدرتمندترین تیم‌های جهان، نیجریه است.
 
کی‌روش در خصوص اینکه آیا در مورد بازیکنان خط خورده تصمیمی گرفته است یا خیر، گفت: امروز به بررسی این موضوع خواهم پرداخت و تصمیم نهایی را خواهم گرفت، چون باید برای انتخاب بازیکنان نهایی یک تعادل خوبی در تمام نقاط زمین داشته باشیم. باید این تعادل حفظ شود و من امروز به صورت دقیق به این موضوع فکر خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه پیوستن وی به تیم ملی آفریقای جنوبی صحت دارد یا خیر، گفت:‌ من خودم هم از شنیدن این خبر بسیار متعجب شدم و در همین جا این خبر را تکذیب میی‌کنم. من با فدراسیون فوتبال ایران قرار داد دارم و جایی نخواهم رفت. واقعیت مطلب این است که باید برای جام جهانی تمرکز داشته باشیم و الان زمان آن نیست که بخواهیم بازی‌‌های تظاهرگونه را ادامه دهیم. فقط 15 روز تا جام جهانی باقی مانده و الان پس از 10 ماه زمان مناسبی برای چنین صحبت‌ها و شایعات نیست. طی 10 ماه گذشته واضح بود که من در بین برنامه‌های آینده فدراسیون فوتبال ایران قرار ندارم. الان فکر نمی‌کنم فرصت مناسبی برای صحبت در این مورد باشد چون زمان از دست رفته است.
 
کی‌روش در مورد شرایط بازیکنان مصدوم تیم ملی ادامه داد: بیک زاده تحت یک سری بررسی‌های سطح بالا در برزیل است. البته دو سه مصدوم سطحی دیگر در تیم بودند که به خاطر مسائل پیشگیرانه به آنها بازی ندادم. به غیر از هاشم بیک زاده دغدغه خاصی در مورد بازیکنان مصدوم نداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، فوتبال ، آفریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
به امید موفقیت ایران در جام جهانی/من یه نظر در خصوص بازیکنان دارم اونم اینه که بنظرم آقای کی روش باید در مورد ترکیب اصلی بازیکنان تجدید نظر کنند.مثلا آقای دانیال داوری در حد جام جهانی نیست و در حال حاظر رحمان احمدی در آمادگی بهتری قرار داره چون در بازیها هم مشخص بوده.
و اون دفاع آخر آمریکایی ما آقای مهرداد بیت آشور،من بازیهاش رو در یوتیوب دیدم که اصلا جالب بازی نمیکنه و یکی از مدافعین آماده رو جاگزین مهرداد کنیم بهتره.
و در آخر هم میگم که افتخار می کنم آقای کی روش مربی تیم ملی ایران هست.
به امید موفقیت ایران در جام جهانی.
Iran (Islamic Republic of)
آتینا
۱۷:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
منم موافقم دانیال داوری دروازبان خوبی نیست خیلی دیر واکنش نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
آتینا
۱۶:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
با این اوضاع معلوم نیست در جام بازیها را چند به چند واگذار می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
ما هم تعجب کردیم اخه آش دهن سوزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
kahkeshan
۱۲:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
همچین میگه ناراحتم از مصدومیت بیک زاده مثل اینکه مسی مصدوم شده!!!
آخرین اخبار