مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در صدور احکام اطاله دادرسی ندارد، گفت: خردادماه امسال یک شرکت تولیدی و یک قاچاقچی ماهر در زنجان به پرداخت ۳ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمیدرضا عزیزپور اظهار کرد: در خردادماه امسال پرونده مربوط به یک شرکت تولیدی مواد لبنی و یک قاچاقچی ماهر گوشی تلفن همراه مختومه اعلام و به پرداخت 3 میلیارد و 971 میلیون و 300 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی ابراز کرد: یک شرکت تولیدی مواد لبنی در استان زنجان با شکایت شاکی خصوصی و کارشناسی سازمان صنعت و معدن استان زنجان و پیگیری سریع پرونده توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان به عرضه خارج از شبکه بیش از 300 تن انواع نهاده‌های دامی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: با حکم قطعی شعب بدوی و تجدید نظر اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان شرکت تولیدی مواد لبنی محکوم به پرداخت یک میلیارد و 861 میلیون و 300 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت شده است.

وی افزود: این شرکت علاوه بر محکومیت یک میلیارد و 861 میلیون و 300 هزار ریالی به پرداخت 910 میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی محکوم شده است.

عزیزپور عنوان کرد: این شرکت تولیدی محکوم به فروش آزاد نهاده‌های دامی یارانه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه صلاحیت اولیه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی است، گفت: حسب گزارش آگاهی نیروی انتظامی استان زنجان عامل قاچاق 496 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی به شعبه ویژه جرائم قاچاق کالا و ارز معرفی شد و این شعبه با بررسی موضوع اقدام به صدور حکم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: این تعداد گوشی تلفن همراه از یک دستگاه خودرو پژو پارس که به طور ماهرانه‌ای جازسازی شده بود کشف شده است.

وی تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان عامل قاچاق کالاهای  مکشوفه را به ضبط کالا و خودروی حامل کالا و پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرده است.

عزیزپور خاطر نشان کرد: این قاچاقچی ماهر در هفته گذشته در جاده زنجان-بیجار به دام پلیس افتاد و بلافاصله بعد از ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان در کمترین زمان ممکن به پرونده رسیدگی شد و متهم به پرداخت جریمه نقدی و ضبط کالا و خودروی حامل کالا به صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: زنجان ، قاچاقچی ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.