دکتر قاضی‌زاده با بیان اینکه بیمارستان‌های فرسوده در کشور ما زیاد است و در خور شأن مردم نیست، گفت: شهرداری تهران قول‌های مساعدی به منظور بازسازی و نوسازی بیمارستان‌های فرسوده داده است.

دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص بازسازی مراکز درمانی با قدمت زیاد، گفت: در حال حاضر در اکثر استانهای کشور به خصوص تهران قدمت مراکز درمانی بسیار بالاست و این موضوع می‌طلبد که برای بازسازی و نوسازی این مراکز تمهیدات لازم انجام شود که در این حوزه باید از مردم و ارگان‌ها به خصوص شهرداری همکاری مساعدت کنیم. 

وی یادآور شد: اینکه فضا و خدمات درمانی ارائه شده به مردم در شأن مردم ما نیست، افزود: ما جلسه‌ای را با شهرداری تهران داشتیم که جای خوشحالی است که یکی از برنامه‌های مهم شهرداری تهران توجه به بافت‌های فرسوده است و بیمارستان‌های فرسوده هم از این امر مستثنی نیستند، در واقع همانطور که شهرداری در حوزه پیشگیری و آموزش، خدمات ارزنده‌ای را به مردم می‌دهد، باید در حوزه درمان به کمک وزارت بهداشت بیاید. 

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: امیدوارم با قول‌های مساعد شهرداری تهران برای نوسازی، بازسازی بیمارستان‌های مراکز درمانی در خور شأن مردم کشور، شاهد باشیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
با سلام این کارها تقصیر خود وزارت خانه هم هست به عنوان مثال دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی به عنوان یک ساختمان کلنگی حدود 5 سال با مجوز دانشگاه اومد یک طبقه هم روی ساختمان اضافه کرد یعنی یک سازه حدود 500 تنی رو سوار یک ساختمان کلنگی نمود. اونم با مجوز دانشگاه
آخرین اخبار