"مهندس عزت‌الله ضرغامی" در آئین اختتامیه هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما در تبریز گفت: اجتماع برنامه سازان صرفا یک گردهمایی نیست، بلکه بزرگ‌ترین مانور فرهنگی و رسانه‌ای کشور است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ "مهندس عزت‌الله ضرغامی" رئیس رسانه ملی در آئین اختتامیه هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما در تبریز گفت: اجتماع برنامه سازان صرفا یک گردهمایی نیست، بلکه بزرگ‌ترین مانور فرهنگی و رسانه‌ای کشور است.

در این مراسم در منطقه تاریخی و تفریحی ائل گلی تبریز که استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولان استانی و مدیران، برنامه سازان و هنرمندان رادیو و تلویزیون حضور داشتند، افزود: این جشنواره نمایش آرایش ملی افسران جنگ نرم در رویارویی با رخنه‌ها و گسست‌های فرهنگی است.  
 
وی آذربایجان را سرزمین شعر و شعور خواند و از مردم تبریز به دلیل مه‌مان نوازی شایسته از هنرمندان کشور تجلیل کرد.  
 
مهندس ضرغامی افزود: بزرگان و نامداران این استان، رنگین کمانی از هنر و فضائل الهی و انسانی خلق کرده‌اند که مایه افتخار ایران اسلامی در سراسر جهان است.  
 
رئیس سازمان صدا و سیما ظرفیت عظیم فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مراکز استان‌ها را بزرگ‌ترین گنجینه ملی دانست و آن را غنی‌ترین بن مایه‌های تحول رسانه‌ای در دهه چهارم انقلاب خواند.  
 
مهندس ضرغامی افزود: شبکه‌های استانی هرچند از دل ابزار نوین و مدرن رسانه‌ای بیرون آمده‌اند، اما در عصر اغتشاش و سرگردانی مدرنیته پرچمدار سنت و راهبری آئینی و فرهنگی شده‌اند.  
 
رئیس رسانه ملی، مراکز صدا و سیمای استان‌ها را سازمان دوم رسانه ملی یاد کرد و گفت: هرکدام از این شبکه‌ها به تنهایی قادرند در سطح یک شبکه ملی و فراملی انجام وظیفه کنند.  
 
مهندس ضرغامی گفت: ملی بودن صدا و سیما ناشی از نگاه فراجناحی و تمرکز بر متن نیازهای مردم است و حضور گسترده مردم از اقصی نقاط کشور در برنامه‌های صدا و سیما نیز نماد دیگری از ملی بودن این رسانه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مانور ، رسانه ای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار