ابراهیمی: آنگولا فوتبالی شبیه نیجریه دارد/"کی‌روش" دست از بهانه‌جویی بردارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید اذعان کنم که دیگر زمان بهانه‌جویی کی‌روش تمام شده و به نظر من وی به جای انتقاد از امکانات به فکر موقعیت تیم ملی ایران در بازی‌های جام جهانی برزیل باشد.

ناصر ابراهیمی، در خصوص دیدار تیم ملی با آنگولا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع در گذشته هم شاهد بازی‌های خوبی از تیم ملی فوتبال کشورمان نبوده‌ایم، بازی با ازبکستان، لبنان و کره نمی‌توانست بازی‌های خوبی برای تیم ما باشد.

وی در ادامه افزود: ما به جام جهانی راه پیدا کردیم، تبرک هم گفتیم اما هیچگاه اوضاع فوتبال ما رو به بهبودی نرفت.

ابراهیمی سپس به بازی اخیر تدارکاتی پرداخت و اشاره کرد: در دوره بازی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت، سیستم مشخصی نداشت، حفظ توپ مناسبی را در دستور کار قرار نداد و در نهایت نه تنها شاهد بازی خوبی نبودیم، بلکه نتیجه هم نگرفتیم و این نمی‌تواند راهکار مناسبی برای ما در جام جهانی باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ضمن اشاره به کی روش تصریح کرد: کی‌روش مربی بزرگی است و هنوز دستوری را که صادر نکرده، فدراسیون اجرا می‌کند، ولی هنوز به یک ترکیب مناسبی از تیم نرسیده و روش و تاکتیک خاصی ندارد . به نظر من کی‌روش به دنبال بهانه جویی نباشد و به زمین و یا نوع امکانات و پیراهن تیم ملی نپردازد، بلکه فقط باید به فکر پرداختن به بازی‌های تیم ملی و موفقیت این تیم باشد.

وی ادامه داد: ما می‌گوییم قشنگ بازی کن و بباز، طوری فوتبال بازی کنید که مردم لذت ببرند و نتیجه را واگذار کن، اما بدی کار ما این است که بد بازی می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم.

ابراهیمی با تشریح تیم فوتبال آنگولا عنوان کرد: آنگولا یکی از مدعیانی است که به نظر می‌رسد که فوتبال آن مشابه نیجریه است. ما باید شرح وظایف خطوط دفاعی، میانی و تهاجمی تیم را مشخص کنیم، اگر در مقابل تیم آنگولا شرح وظایف و هدف درستی نداشته باشیم، نمی‌توان شاهد نتیجه بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نیجریه هم اذعان داشت: نیجریه تیم سرعتی است اما مقابل این تیم باید بسیار پر سرعت بازی کنیم وگرنه به مشکلات بر می‌خوریم. می‌توان از نیجریه به تاکتیکی بودن این تیم اشاره کرد ولی متاسفانه تیم ما فاقد این خصوصیت است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم‌های فوتبال کشورمان با ارائه یک بازی خوب بتواند ضمن کسب موفقیت باعث ترقی و سر بلندی فوتبال کشورمان در جهان شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آنگولا ، کی ، روش ، تیم ، ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار