آشتیانی: ایران باید در برابر آنگولا بر ضد حمله‌ها تکیه کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به بازی‌های گذشته تیم ملی، احتمالا کی‌روش در مقابل آنگولا تیم را دفاعی خواهد بست تا گل نخوریم.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دو بازی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان را زیر نظر داشتم و حتی دو درصد هم برای تیم ملی شانس صعود از گروه خود در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم ما فوتبال دوست هستند و از صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی خوشحال‌اند اما باید واقع بین باشیم و نباید از تیم ملی و بازیکنان توقع زیادی داشته باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: در این رقابت‌ها سطح فوتبال کشورمان به جهانیان عرضه خواهد شد و امیدوارم تیم ما نماینده خوبی برای فوتبال آسیا در جام جهانی باشد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد و گفت: تیم ملی کشورمان فوتبال خوبی را انجام داده و از صمیم قلب برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

آشتیانی با بیان این مطلب که امیدوارم در این رقابت‌ها زنگ تفریح نشویم، تصریح کرد: تیم ملی کشورمان در حدی نیست که بتواند از گروه خود صعود کند زیرا بهترین بازیکنان ما از جمله قوچان‌نژاد و دژاگه در اروپا جزء بازیکنان درجه دو هستند و این در حالی است که تمام بازیکنان بوسنی و حتی برخی بازیکنان نیجریه هم به عنوان بازیکن حرفه‌ای در اروپا حضور دارند.

وی تاکید کرد: در بازی فوتبال حرف اول را بازیکنان می‌زنند و مربی تنها 15 درصد در برد تیم نقش دارد.

آشتیانی در ادامه اظهار داشت: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تاکید بر دفاع سعی می‌کند تیم کمترین گل خورده را داشته باشد و با استفاده از ضدحمله و با تکیه بر توان قوچان‌نژاد و دژاگه به گل دست یابد.

آشتیانی ادامه داد: نباید انتظار زیادی از تیم ملی کشورمان داشته باشیم و چنانچه بتوانیم نتیجه مساوی و یا باخت خفیف با تفاضل گل حداقل و باخت یک بر صفر در مقابل حریفان به دست بیاورم برای ما کافی خواهد بود.

وی با اشاره به خلاقیت‌های بازیکنان و امکان خلق نتایج غیرقابل پیش‌بینی از سوی بازیکنان کشورمان تصریح کرد: تیم ملی کشورمان در گذشته توانست تیم دوم برزیل را شکست دهد که همین شکست موجب حذف این تیم شده اما اگر همه چیز به صورت طبیعی پیش رود بدون تعصب باید انتظار چهارم شدن تیم ملی کشورمان را در گروه خود داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جام جهانی ، کشورمان ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار