لیگ جهانی والیبال 2014؛

امانوئل بیرارلی: برای برد ایران انگیزه بالایی داریم/ ایران سرمربی و بازیکنان بزرگی دارد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پیش از اولین دیدار ایران و ایتالیا گفت: بازی مقابل ایران بسیار سخت است اما برای پیروزی در این مسابقه انگیزه زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امانوئل بیرارلی اظهار داشت: تیم ملی ایران قدرت زیادی دارد و در در دفاع دریافت بسیار خوب کار می کند. سال گذشته از این تیم شکست خوردیم و می دانیم که امسال هم بازی سختی با آنها در پیش داریم.

وی ادامه داد: مقابل برزیل دو پیروزی ارزشمند به دست آوردیم تا لیگ جهانی را بسیار خوب شروع کنیم اما مقابل ایران هم کار سختی داریم که با انگیزه بالای خود قصد داریم به پیروزی برسیم.
بیرارلی در پاسخ به این سوال که ایتالیا چه برنامه ای برای بازی مقابل ایران دارد؟ گفت: با توجه به اینکه مرحله نهایی لیگ جهانی در فلورانس برگزار می شود تیم ما در جمع شش تیم حاضر در این مرحله قرار دارد بنابراین تمام تمرکز ما روی بازی تیم خودمان است تا به شرایط خوبی برسیم و برای رقابت های مرحله نهایی آماده شویم.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا درباره تغییر مربی در تیم ایران گفت: ایران بازیکنان بزرگی دارد و این بازیکنان به مربی بزرگی نیز نیاز دارند. اسلوبودان کواچ مربی بزرگی است که می تواند به والیبال ایران در راه پیشرفت کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار