"جو هارت" دروازه‌بان تیم ملی فوتبال انگلیس که پیش از این 2 بار در دوران بازی خود پنالتی زده امیدوار است که در جام جهانی هم فرصت این کار را پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جوهارت تا به حال 2 بار برای تیم ملی انگلیس و تیم منچستر سیتی پنالتی زده است اولین بار در بازیهای زیر 21 سال اروپا در سال 2009 و بار دوم در مسابقات پیش فصل برای تیم باشگاهی خود جوهارت که در تمرینات هم پنالتی زدن را تمرین کرده بود به تازگی اعتراف کرده که به دنبال گرفتن شانس زدن پنالتی در جام  جهانی است.

انگلستان شش بار در 10 تورنمت بین‌المللی اخیر به خاطر ضربات پنالتی حذف شده است هارت بار آخر در جام ملتهای دو  سال قبل درون دروازه قرار داشت و در نهایت هم تیم حذف شد.

دروازه‌بان 27 ساله می‌گوید: این بار مطمئنم که یک گل از روی پنالتی می‌زنم هیچ وقت در صورتی که از من درخواست شود نه نمی‌گویم و هیچ کس هم نمی‌داند چرا اتفاقی خواهد افتاد.

من از زدن پنالتی لذت می‌برم هر چند به احتمال زیاد فرصتی برایم پیش نمی‌آید.

سیاست استوارت پیرس مربی زیر 21 ساله‌های انگلیس این بود که به دوازه‌بانها نیز تمرینات پنالتی می‌داد و هارت هم به خاطر آن تمرینات روزانه اعتماد به نفس خوبی برای پنالتی زدن پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار