توسعه فرهنگ آموزش ترافیک در جنوب پایتخت از مهم‌ترین اهداف شهرداری است

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 اعلام کرد: توسعه و ارتقای سطح فرهنگ آموزش ترافیک در منطقه 19 از مهم‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌های ترافیکی در سال 93 است.

رضازلفی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: باتوجه به شعار سال 93 با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی لزوم توسعه فرهنگ آموزش ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان به ویژه کودکان نوجوانان و جوانان پیرامون آشنایی با فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح رانندگی و جاده‌ای از اردیبهشت ما ه آغاز و تا پایان سال 93 در دست اجرا است. 

زلفی اظهار داشت: در این طرح با توجه به موقعیت منطقه 19 به عنوان دروازه جنوبی، شهر تهران، وجود شاهراهها وشریان‌های ورودی و اصلی شهر تهران از جمله بزرگراه آزادگان، شهید کاظمی، شهید باکری، قطب جنوبی شهر تهران، بزگراه بهشت زهرا و تندگویان و ... لزوم توسعه فرهنگ آموزش ترافیک، سوانح رانندگی و جاده‌ای در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 قرار گرفت. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توسعه فرهنگ آموزش ترافیک در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19، تجهیز امکانات بوستان آموزش ترافیک شقایق، به روز رسانی بوستان آموزش ترافیک شقایق از اقدامات اجرایی این طرح است. 

زلفیمعاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 خاطر نشان کرد: افزایش ماشین‌های آموزشی بوستان، آموزش ترافیک برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در بوستان آموزش ترافیک شقایق، آموزش آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی، برگزاری مانورهای آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با همکاری و مشارکت پلیس راهور از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار