مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: وریا غفوری طبق قانون و مقررات که از سال 90-91 به تصویب رسیده است قراردادش با نفت سه ساله است و نمی‌تواند به باشگاه سپاهان بپیوندد.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق قانون و مقررات سازمان لیگ با امضای دبیر کل سازمان از سال 90-91 مقرراتی در رابطه با این‌که بازیکنان زیر 28 سال باید قرارداد سه ساله با باشگاه‌ها ببندد، پس به تصویب رسیده بنابراین اگر حتی وریا غفوری با باشگاه نفت قرارداد 2ساله هم داشته باشد، این قرارداد ارزش قانونی ندارد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران افزود: ما در پایان هر فصل برای پرداخت آخرین قرارداد بازیکنان به بررسی پرونده‌آن‌ها می‌پردازیم.

وی ادامه داد: در بررسی پرونده وریا غفوری هم متوجه شدیم که وی یک سال دیگر طبق قانون سازمان لیگ با تیم نفت قرارداد دارد.

قنبرزاده اظهار داشت: ما نامه‌ای به سازمان لیگ زده‌ایم که این بازیکن با تیم نفت قرارداد دارد و نمی‌تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد. پس بنابراین اگر از نظر سازمان لیگ مشکلی نداشته باشد غفوری می‌تواند با سپاهان قرارداد ببندد و ما در حال حاضر منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم.

وی اظهار داشت: اگر وریا غفوری قراردادش مشکلی ندارد پس چرا نمی‌رود قراردادش را ثبت کند؟! در صورتی که رسول نویدکیا بازیکن دیگر ما قراردادش با ما تمام  شده بود، بدون هیچ مشکلی قراردادش را با سپاهان به ثبت رساند.

مدیرعامل نفت تهران افزود: با وجود  این‌که من به مدیر عامل سپاهان ارادت دارم اما وی با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه‌ای کرده که نفتی‌ها عادت دارند که قراردادهایی با بازیکنانشان که تمام شده است را تمام نشده نشان بدهند.

قنبرزاده بیان کرد: مدیرعامل سپاهان اطلاعاتش در این زمینه ناقص بوده و ما فصل گذشته با یعقوب کریمی قرارداد داشتیم و در قبال پول قابل توجهی که از سپاهانی‌ها گرفتیم و به وی رضایت‌نامه دادیم که به سپاهان برود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته سپاهانی‌ها را از ما خواستند که این توافق‌نامه انتشار پیدا نکند. در صورتی‌که اگر الآن به ما اجازه بدهند ما این توافق‌نامه را انتشار می‌دهیم تا مدیر عامل سپاهان از موضوع اطلاع کافی ندارد، در جریان قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار