رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 9 از پیش از هشت عنوان برنامه زیست محیطی در آستانه فرا رسیدن هفته محیط زیست در سطح منطقه خبر داد.

محمدباقر سالاریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از هشت عنوان برنامه زیست محیطی به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست در سطح منطقه خبر داد و به تشریح اقدامات این اداره پرداخت.
 
وی ادامه داد: برگزاری پیاده‌روی نمادین و سردادن شعارهای زیست محیطی در پارک المهدی به مناسبت هفته جهان محیط زیست در روز تهران زیبا و سرسبز من در روز سرسبزی تهران همچنین پاکسازی محیط زیست پارک المهدی و توزیع کیسه‌های جمع‌آوری پسماند خشک به شهروندان در روز تشکل‌های مردمی حامی محیط زیست از اقدامات این اداره به مناسبت هفته محیط زیست در دستور کار قرار گرفت.
سالاریان افزود: آموزش چهره به چهره شهروندان و توزیع بروشورهای زیست محیطی با موضوع آب و آلودگی‌های روز شنبه 17 خرداد ماه، روز پاسداشت حفاظت از منابع آبی تهران و برگزاری همایش به مناسبت هفته محیط زیست در روز خاک پاک شهر در روز بدون پسماند در تاریخ 19 خرداد ماه اجرا خواهد شد.
 
رئیس اداره محیط زیست منطقه 9 در تشریح دیگر برنامه‌های اجرایی این منطقه تصریح کرد: کنترل معاینه فنی خودروها در روز بدون خودرو در سطح منطقه و برگزاری کارگاه آموزشی و برنامه بازدید شهروندان از کلینیک گل و گیاه جهت آشنایی با تنوع زیستی و گیاهی سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

برچسب ها: هفته ، محیط ، ریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار