"ايمي" مي‌تواند با گذشت زمان ياد بگيرد و مانند يک مسول دفتر شخصي در تعيين زمان و مکان قرار جلسات به کاربر کمک کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از بایت؛ گاهي اوقات تعيين زماني مشخص براي يک قرار ملاقات امري پيچيده است. اين مسئله براي زماني که اشخاص بيشتر از يک نفر هستند و در شهرهاي مختلف اقامت دارند، پيچيده‌تر هم مي‌شود. براي مثال مديران شرکت‌ها اگر بخواهند قرارهاي کاري در زمان‌هاي خاص براي جلسات خود تعيين کنند، فرآيند پيچيده‌اي را خواهند داشت که عمدتا بار اين فرآيند بر دوش دفترداران مديرها است.

هفته گذشته شرکت x.ai محصولي به نام Amy را معرفي کرد که در حقيقت يک هوش مصنوعي است و به افراد در تعيين قرار جلسات‌شان کمک مي‌کند. محصول Amy يک ميان‌افزار است و هيچ احتياجي به Log In يا ايجاد حساب کاربري و ورود به سايت ندارد. "ايمي" مي‌تواند با گذشت زمان ياد بگيرد و مانند يک دفتردار شخصي در تعيين زمان و مکان قرار جلسات به کاربر کمک کند.

نحوه به خدمت گرفتن ايمي بسيار ساده است. اگر کاربر قصد تعيين قرار با شخصي را داشته باشد و بخواهد از طريق ايميل اين کار را انجام دهد، کافي است در فيلد رونوشت ايميل خود يا همان CC، آدرس amy@x.ai را قرار داده و متن اوليه خود را به شخص مورد خطاب خود بفرستد. از اين جا به بعد ايمي کار را دست مي‌گيرد.

در زنجيره ايميل‌ها به منظور تعيين زمان و مکان، بار اول که شخص مورد نظر به کاربر براي درخواست ملاقات ايميل زد و کاربر تمايل خود را در جوابي براي زماني مشخص پاسخ داد، آن‌گاه ايمي در صورتي که کاربر رونوشت پاسخ را براي آن بفرستد، وارد عمل مي‌شود. به محض آن که زمان و مکاني مشخص شد که با شرايط طرفين مورد خطاب در جلسه، هماهنگ بود، کاربر بايد آن زمان و مکان هماهنگ را تصديق کند. در تعيين زمان و مکان هماهنگ با افراد هيچ شخصي نياز نيست تا درگير تعيين زمان و مکان باشد و اين کار را ايمي با توجه به داده‌هاي خود از افراد انجام مي‌دهد.

"دنيس مورتنسن" بنيان‌گذار و مديرعامل x.ai است که اخيرا توانسته پس از پياده‌سازي محصول خود، دو ميليون دلار را از سرمايه‌گذاران مختلف در فرآيند Seed Funding يا مراحل جذب سرمايه، جمع‌آوري کند. "مورتنسن" قصد دارد اعضاي تيم خود را به منظور توسعه بيشتر کار دو برابر کند.

مورتنسن از امنيت و حريم شخصي افراد در محصول خود سخن مي‌گويد که امنيت داده‌ها در ارسال و دريافت ايميل‌ها به علت استفاده از سرويس‌هاي نامه‌نگاري رايج مانند ياهو و جيميل به عهده اين شرکت‌ها است و حريم شخصي افراد نيز به علت استفاده از داده‌هاي شخصي در نزد شرکت x.ai محفوظ مي‌ماند. همچنين وي از بروز اشتباه در مقايسه اين سيستم با انسان مي‌گويد که اگر افراد در سمت‌هاي سردفترداري به اشتباه مي‌افتند، اين سيستم اجازه اشتباه ندارد.

در حال حاضر اين سيستم به صورت آزمايشي و خصوصي در حال اجراست و با سه حالت کاري رايگان، حرفه‌اي و تجاري در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد که اطلاعات بيشتر آن در نشاني x.ai قرار دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار