وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دیدار با فرماندهان بسیج کارکنان مراکز آموزش عالی استان تهران گفت: بسیجیان باید در ترویج ارزشهای اسلامی، الگوی عملی برای دیگر اقشار جامعه باشند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع فرماندهان بسیج کارکنان مراکز آموزش عالی استان تهران بر ادامه جهاد علمی، افزایش دستاوردهای دانشگاه‌ها برای جامعه و استوار نگه داشتن پرچم علم در کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج بیست میلیونی در سال 58 که جمعیت کشور 35 میلیون نفر بود،گفت: هدف ایشان را از این امر خطیر می‌توان در نفوذ بیشتر ارزش‌های انقلاب اسلامی در خانواده‌ها و تاثیرات مهم اعضای بسیج در خانواده ارزیابی کرد.

 فرجی‌دانا با بیان اینکه میراث نظام اسلامی و  امنیت موجود در کشور ‌سرمایه بزرگی است که در سایه رشادت‌ها، شهامت‌ها و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس به‌دست آمده است، افزود: وظیفه داریم برای حفظ این سرمایه جان‌فشانی کنیم.

وزیر علوم ضمن تاکید بر پاسداشت ارزشهای دینی و انقلابی همچون ایثار و از خودگذشتگی گفت: دانشگاه و علم در اسلام ارزش و قداست داشته و جهاد علمی جایگاه ویژه‌ای در گفتمان دینی دارد، لذا باید همگان همت کنیم  پرچم کشور در این عرصه، استوار و در اهتزاز باشد.

وزیر علوم تصریح کرد: بسیجیان باید در ترویج ارزشهای اسلامی، الگوی عملی برای دیگر اقشار جامعه باشند و نسل جوان اخلاق  نیکو و تعهد اجتماعی را از بسیج یاد بگیرد.

فرجی دانا با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه و تلاش بسیج برای توسعه دوست‌داران انقلاب اسلامی گفت: باید طوری رفتار کنیم که بتوانیم در قبال عملکرد خود در مقابل خداوند و شهدا سربلندانه پاسخ گو باشیم.

در این نشست چند تن از فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را با وزیر علوم در میان گذاشتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار