مربی تیم فوتبال پیکان گفت: هر کجا که فرهاد کاظمی باشد من هم در آن تیم خواهم بود.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای اعلام کرده است که این فصل هیچ مربی منشوری نداریم و همه مربیان می‌توانند بدون هیچ مشکلی کار خود را در فوتبال ایران، از جمله لیگ برتر و لیگ یک ادامه دهند.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: به طبع تمام شایعه‌های مبنی بر مربی‌گری نکردن فرهاد کاظمی در لیگ برتر فوتبال کذب محض است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص مذاکره کادر فنی و فرهاد کاظمی با مدیریت جدید باشگاه پیکان تهران تصریح کرد: فرهاد کاظمی با ثنایی، مدیر عامل جدید باشگاه پیکان مذاکره کرده است ولی چیزی به طور قطعی در مورد سرمربی‌گری کاظمی در پیکان نیست و هم اکنون نام منصور ابراهیم‌زاده نیز برای سرمربی‌گری پیکان به میان آمده است.

وی ادامه داد: دو سال پیش نیز فرهاد کاظمی تیم فوتبال پیکان را به لیگ برتر آورد ولی سرمربیگری در مسابقات لیگ برتر به فرد دیگری سپرده شد و در حال حاضر نیز چیزی به طور قطعی مشخص نیست.

کرمانی‌مقدم در مورد ادامه فعالیت در تیم فوتبال پیکان به عنوان دستیار گفت: اگر فرهاد کاظمی از تیم فوتبال پیکان برود من نیز از این تیم خواهم رفت و هر جا که کاظمی باشد من هم آنجا هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار