آیین اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  

آیین اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، صبح امروز ( چهارشنبه 7 خردادماه 93 ) با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی؛ رئیس ستاد اقامه نماز کشور، و با معرفی و تجلیل از 110 وبلاگ برتر، در شهرکرد برگزار شد.

دبیرخانه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی « نماز »، از دی ماه سال گذشته ( 1392 ) در شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری فعال شد.

بیش از پنج هزار و 350 وبلاگ به دبیرخانه این مسابقه ملی رسید که استان اصفهان با یکهزار و 326 وبلاگ، استان چهارمحال و بختیاری با 719 وبلاگ، استان زنجان با 264 وبلاگ و استان تهران با 254 وبلاگ، دارای بیشترین تعداد شرکت کنندگان در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی « نماز » بودند.

در مرحله مقدماتی ارزیابی این رقابت ملی، چهار هزار و 557 وبلاگ انتخاب شد و میزان استقبال وبلاگ نویسان در این دور مسابقات، نسبت به دور دوم 47.3 درصد افزایش یافت.

اسامی برگزیدگان سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در سامانه ثبت نام این مسابقه ملی به نشانی www.chb-namaz.ir و یا دبیرخانه مسابقه به نشانی www.shahrekord.namaz.ir قابل دریافت است.

گفتنی است: آیین اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در شهرکرد، از تمبر یادبود این مسابقه هم رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.