حسین هاشمی کارشناس اقتصادی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: مسیر دریافت نرخ سود بانکهای کشور برای همه مشتریان یکسان است که میتواند بر مبنای ریسک مشتریان تغییر یابد.
وی ادامه داد: رتبهبندی و اعتبار سنجش مشتریان دارای خصوصیاتی است که بانکها با استفاده از آنها میتوانند دریافت نرخ سود را برای مشتریان کم و یا زیاد در نظر بگیرند.
هاشمی افزود: بانکها تکنیکهایی برای رتبهبندی مشتریان در نظر گرفتهاند که آنها را بین مشتری معتبر و نامعتبر تقسیم میکنند.
این کارشناس اقتصادی در ادامه تصریح کرد: مشتری معتبر بایست از نرخ سود بهتری به مشتری پایینتر دریافت کند تا مشتری با این کار تشویق شود.
انتهای پیام/