عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران،از بررسی طرحی مبنی بر ادامه یافتن بزرگراه صیاد تا بزرگراه آزادگان و اختصاص این مسیر به تردد حمل و نقل عمومی برقی در کمیسیون‌های مختلف مدیریت شهری خبر داد.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: یکی از پروژه‌هایی که در حال حاضر انجام مطالعات آن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد بررسی طرحی است که براساس آن بزرگراه صیاد تا بزرگراه آزادگان ادامه پیدا خواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ادامه داد: همچنین در این بررسی‌ها طرحی مبنی بر توجه به حمل و نقل پاک و اختصاص این مسیر به حمل و نقل عمومی برقی در دست بررسی است که به صورت خاص جابه‌جایی مسافر از بزرگراه صیاد و تخلیه آن در طول مسیر به ویژه تا بزرگراه آزادگان را انجام خواهد داد.

وی افزود: این طرح در حد مطالعات است و هنوز هیچ یک از ارگان‌های شهری به تصویب نرسیده و پس از انجام مطالعات در ارگان‌های شهری و شورای شهر به بحث گذاشته خواهد شد که به تصویب برسد.

شاکری خاطرنشان کرد: در بودجه سال 93 ردیف اعتباری در خصوص انجام مطالعات این طرح پیش بینی شده که با پایان یافتن مطالعات بررسی‌های دیگر برای تصویب و اجرا انجام خواهد شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بزرگراه ، صیاد ، تا ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
لطفا برای جلوگیری از آلودگی بیش از حد هوای تهران ، خطوط بی ار تی را به خطوط ترموا تبدیل کنید .
در بزرگراه ها و آزاد راه ها هم خطور تراموا احداث کنید . خوب است مسئولان شهرداری اعم از شورای شهر و شخص جناب شهردار دست به اقدامات انقلابی برای نجات شهر تهران از آلودگی هوا و رفع کمبود آب بزنند و دولت محترم هم کمک نمایند .
آخرین اخبار