ترفند اورژانس it؛

مشاهده پیش نمایش فایل‌های ویدیویی بدون دانلود کامل

در صورتیکه تا به حال فایل‌های ویدیویی مثل سریال و یا فیلم را از اینترنت دانلود کرده باشید، می‌دانید که این نوع فایل‌ها را اغلب به صورت تکه تکه شده و چند فایل فشرده بر روی اینترنت قرار می‌دهند و تنها بعد از اتمام دانلود همه آنها و ادغامشان باهم، امکان مشاهده فیلم وجود داشت.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران، یک راهکار وجود دارد که به وسیله آن می‌توان پیش نمایش دقایق ابتدایی فایل ویدیویی را مشاهده کرد و بعد بقیه فایل‌های فشرده را دانلود و کامل کرد. 

چون این یک راهکار در نر‌م‌افزار winrar است پس باید حتما این نرم‌افزار را نصب شده داشته باشید. 

برای شروع روی part۱ که‌‌ همان فایل فشرده تیکه اول است، راست کلیک کنید بعد از یافتن Extract files آن را انتخاب کنید با این کار پنجره‌ای باز می‌شود که باید مسیر ذخیره فایل را انتخاب کرده و بعد تیک گزینه keep broken files را زده و در آخر ok را بزنید. 

حالا فایل از حالت فشرده خارج شده و پیغامی نمایش داده می‌شود که از شما تکه بعدی فایل را می‌خواهد به خاطر اینکه نمی‌خواهیم این تکه را متصل کنیم، پس بعد از زدن cancel پنجره را ببندید. 

حالا دوباره به جایی که فایل ذخیره شده بروید، می‌بینید که part ۱ (تکه اول فایل ویدیویی) برای دیدن دقایق ابتدایی فایل ویدیویی موجود است. 

البته بهتر است، بدانید که این روش تنها برای فایل‌هایی کارآمد است که به وسیله winrar تکه شده باشند، یعنی نام و پسوند آنها به صورت part۱. rar- part ۲. Rar – part۳. rara-… است و اگر به وسیله برنامه دیگری تکه شده باشند جواب نمی‌دهد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فایل ، ویدئو ، دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
این چه راه حلی بو دکه نوشتین همه فایل ها بعد از دانلود نافص شد خوب بود خودتون هم این روش رو امتحان میکردین منکه یه سریال12گیگی رو از دست دادم بقیه لطفا این روش رو امتحان نکنن ضرر میکنین ها