معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری شهرداری منطقه 9 از کاشت 1200 اصله درخت در پهنه جنوبی حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: در راستای آماده سازی ضلع جنوبی حرم مطهر هر کدام از معاونتها ، برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داده اند و این معاونت در حوزه های زیباسازی ، فضای سبز ، بازیافت و خدمات شهری سهم بسزایی را دارد.

وی افزود: این شهرداری فعالیتهای خود را از اواسط اردیبهشت ماه سالجاری آغاز کرد و اقدامات گسترده ای در خصوص نظافت و پاکسازی معابر و انهار و شستشوی جدوال در سرتاسر محدوده انجام شده است.

کریمی پور با بیان اینکه نیروهای کارگری و ماشین آلات لازم در پهنه جنوبی حرم استقرار یافته اند نیز اظهار داشت: رنگ آمیزی و نصب داربست ، علف کشی رفیوژ میانی محدوده تحویلی ، واکاری و کاشت درخت و عملیات آبیاری ، حفر چاه جذبی برای سرویس های بهداشتی از دیگر اقدمات منطقه در محدوده بوده است.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: اقدامات زیربنایی و اساسی در راستای آماده سازی پهنه تحویلی به مساحت 67 هزار و 500 متر صورت گرفته و تا سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) ادامه دارد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کاشت ، درخت ، پهنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار