نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح ورزش همگانی در کشور ضعیف است و باید از کلیه ظرفیت‌ها در جهت توسعه این امر خطیر بهره‌ برد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران فرنگی کار شهریاری که به همت فرمانداری این شهرستان و باحضور جمعی از مسئولین استانی و منطقه ای برگزار شد ضمن اشاره به نقش و جایگاه برجسته ورزش در توسعه صنعتی و ایجاد نشاط اجتماعی اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده سطح ورزش همگانی در کشور ایران در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته دنیا ضعیف به نظر می‌رسد و کلیه دستگاه‌ها مسئولین ذیربط باید در جهت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی که زمینه‌ساز مدال‌آوری است نقش‌آفرینی نمایند و نقش مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری‌ها و تحقق این امر خطیر حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: با اختصاص یک درصد از درآمد شهرداری‌ها و تزریق آن به عرصه ورزشی شاهد جهش قابل توجهی در این بخش خواهیم بود که به تبع ثمرات و نتایج مطلوبی در سطح کلان و عرصه‌های جهانی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه شهرستان شهریار تصریح کرد: در کنار اعتبارات و تخصیص بودجه نمی‌توان از جایگاه برجسته مدیریت اصولی و سازنده چشم پوشی نمود و در بسیاری از موارد می‌توان با برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر هوشمندانه به پیشرفت‌های بزرگی نائل شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم همت‌الله هادی‌زاده فرماندار شهریار قول مساعدت خویش را در جهت حمایت از ورزشکاران قهرمان و مدال‌آور شهریاری در بخش‌های گوناگون اعم از اشتغال، مسکن و ... اعلام نمود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار