وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در همایش نکوداشت مرحوم محمدنمازی و افتتاح رسمی بنیاد خیریه بیمارستان محمد نمازی در شیراز گفت : برای ادای دین به مرحوم نمازی همه افرادی که توانایی دارند در بنیاد خیریه نمازی شرکت کنند .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اولین خیر دنیای اسلام حضرت خدیجه (س) بود که اگر نبود پیامبر(ص) هم موفق نمی شد، کار خیر ماندگارترین یادگار انسان پس از مرگش است و خوشا به حال مرحوم نمازی که با ساخت بیمارستان نمازی در شیراز ، اقدام بزرگی در عرصه سلامت انجام داد.

وزیر بهداشت بیان کرد: در زندگی شخصی سراب های زیادی مانند ثروت وجود دارد و هیچ چیز انسان را آرام نمی کند مگر اینکه کار خیری برای دیگران انجام دهد.

وی افزود: بی تردید راه مرحوم نمازی ادامه پیدا می کند و ما نیز به تکثیر و تبلیغ مسیر مرحوم نمازی افتخار می کنیم .

این مقام مسوول ادامه داد: افرادی که در بنیاد خیریه نمازی مشارکت می کنند بی تردید موفق هستند و خداوند آنها را یاری می دهد و امیدواریم در آینده شاهد بیمارستان های زنجیره ای نمازی در فارس باشیم و حق مرحوم نمازی هم همین است .

وی در پایان با ادای احترام به کسانیکه جان خود را برای پایداری مملکت وقف کردند ،از تمام افرادی که توانایی دارند ، خواست که در این بنیاد خیریه بیمارستان نمازی شرکت کنند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: دعوت ، وزیر ، بهداشت ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.