برای 96 درصد از عرصه های منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری به نام دولت جمهوری اسلامی سند ثبتی صادر شد و صدور سند ثبتی سایر اراضی نیز در دست اقدام است.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سنددار شدن عرصه های منابع طبیعی در راستای اجرای قانون تثبیت مالکیت اراضی دولت اجرا شده است.
علی محمدی مقدم افزود: در راستای اجرای ماده 56 قانون حفاظت مدیریت و بهره برداری از منابع طبیعی مصوب سال 1346 و ماده 2 قانون حفظ و حمایت منابع طبیعی و ذخایر جنگلی در استان چهارمحال و بختیاری، اراضی ملی و مستثنیات اشخاص به صورت 100 درصد مشخص شده است.
وی با بیان اینکه دولت در راستای اجرای این قانون در عرصه های ملی اقدام به صدور سند ثبتی کرده است، افزود: تاکنون سند 96 درصد از مساحت استان چهارمحال و بختیاری در اختیار دولت قرار گرفته شده است.
معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در راستای بهره مندی از عرصه های ملی، تاکنون 75 هزار هکتار از اراضی مرتعی کم بازده این استان در راستای اجرای طرح های عمرانی، عمومی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است.
محمدی مقدم خاطر نشان کرد: آمار اخذ سند اراضی ملی تا پایان سال گذشته در شهرستان های فارسان و اردل به صورت 100 درصدی، شهرستان کوهرنگ 97.5، بروجن 88، لردگان 94.4، شهرکرد 94.1، کیار 96.7، بن 92.6 درصد و سامان 79 درصد است.
86.6 درصد از مجموع مساحت استان چهارمحال و بختیاری را عرصه های منابع ملی شامل جنگل ها و مراتع تشکیل داده است./س
برچسب ها: عرصه ، منابع ، طبیعی ، سند دار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.