حوزه راه در این هفته برخلاف هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله آزاد سازی آزمایشی نرخ بلیت هواپیما، رشد 18 درصدی پروازهای بین المللی و خروج تایدواتر از بندر شهید رجایی بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران حوزه  راه در این هفته برخلاف هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله آزاد سازی آزمایشی نرخ بلیت هواپیما، رشد 18 درصدی پروازهای بین المللی و خروج تایدواتر از بندر شهید رجایی بود.

بر اساس این گزارش رئیس سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
سعید نژاد گفت: شرکت تایدواتر به عنوان بزرگترین شرکت دریایی ما در اسکله‌های بین المللی کانتینری ما نیست و هیچ شکایتی بین این شرکت و سازمان بنادر وجود ندارد.

ابراهيم شوشتری خبر داد:

معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از رشد 18.6 درصدی نشست و برخاست پروازهای بين‌المللی در ارديبهشت 93 خبر داد.

براي نخستين بار در كشور و در راستاي ارائه خدمات بهتر به مسافران و تسهيل در امور پذيرش مسافر ، سیستم پذیرش مسافر و صدور كارت پرواز به صورت اينترنتي در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نصب وبه بهره برداری رسید.

پرواز شماره 1039 هواپیمایی ماهان كه با يك فروند هواپيماي Avro RJ100 در حال انجام بود امروز ظهر در فرودگاه کرمان فرود اضطراری كرد.

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور با سخنگوي كمیسيون عمران و نماينده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شوراي اسلامي ديدار و توسعه تنها فرودگاه گيلان را داراي توجيه فني و اقتصادي دانست.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

غوابش گفت: آزادسازی الزاما ارتباطی به افزایش قیمت ندارد اما با توجه به افزایش هزینه‌های تولید خدمات حمل‌ونقل، نرخ بلیت هم باید متناسب با آن افزایش یافته تا امکان پوشش هزینه‌ها و استمرار خدمات فراهم شود.

شرفی خبر داد:

مديركل دفتر حقوقی و امور بين الملل سازمان هواپيمايی كشوری از امضای يادداشت تفاهم همكاری‌های حمل و نقل هوايی بين جمهوری اسلامی ايران و ارمنستان خبر داد و گفت: با امضای يادداشت تفاهم مذكور پروازهای بين دو كشور 17 برابر افزايش يافت.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد:

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: در صورت توافق و مساعدت نیروهای مسلح، نقاط ممنوعه پروازی کاهش خواهد یافت و در این صورت می‌توانیم شاهد پیشرفت 30 درصدی پرواز‌ها باشیم.

آخوندی:

وزير راه و شهرسازی دليل عقب ماندگی کشور در حوزه برون شهری حمل و نقل ريلی را روش مديريت نظام حمل و نقل كشور دانست و گفت: در حمل و نقل ريلی تمام هزينه از درون تامين می‌شود و ديگر شركت های باری هم بايد حق دسترسی به ريل و هم هزينه های جاری و سوخت را تامين كنند.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار