پیکر 2 تن از شهدای حادثه تروریستی بعقوبه عراق بر دستان مردم شهید پرور شهرکرد تشییع و در زادگاهشان شهر هفشجان به خاک سپرده شد.

پیکر شهیدان صادق حسینی و ابراهیم امینی از صنعتگران کشورمان که در جریان حادثه تروریستی بعقوبه عراق به شهادت رسیدند, امروز پس از تشییع باشکوه در شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ), به زادگاهشان شهر هفشجان منتقل و در گلزار مطهر شهداء این شهر به خاک سپرده شدند.
مراسم تشییع پیکر این 2 شهید در شهرکرد, امروز چهارشنبه 7 خردادماهد 93, از ساعت 9 صبح و از میدان 12 محرم تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) این شهر برگزار شد.
چهار تن از مجروحان این حادثه تروریستی دوشنبه به آغوش خانواده های خود در شهر هفشجان بازگشتند.
حمید ملک پور؛ فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: مجروحان این عملیات تروریستی به نام های همایون نعمت بخش، علی شیر صالحی، بهنام امانی و تقی کیانپور, پس از درمان، به شهر هفشجان بازگشتند و چهار نفر دیگر از مجروحان حادثه نیز به دلیل وضعیت جسمی در بیمارستان تحت درمان هستند.
گفتنی است: بامداد شنبه گذشته ( 3 خرداد 93 )، خودروی حامل مهندسان، تکنسین ها و کارگران شرکت نفت و گاز که در خط گازرسانی به عراق کار می کردند، در نزدیکی شهر بعقوبه با انفجار بمب مورد حمله تروریستی قرار گرفت.
شهر بعقوبه، مرکز استان دیاله عراق، در 55 کیلومتری شرق بغداد واقع شده است.

شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله حدود 10 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد و حدود 20 هزار نفر نیروی فنی در زمینه صنایع مختلف در این شهر وجود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.