"محمد ابراهیم منصور" عضو حزب سلفی نور مصر با حمایت از تمدید زمان انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: افزایش دمای هوا علت کاهش حضور مردمی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الحره، عضو حزب سلفی نور مصر با حمایت از تمدید زمان انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: افزایش دمای هوا علت کاهش حضور مردمی است.

 "محمد ابراهیم منصور" عضو شورای ریاست حزب (سلفی) نور یکی از میهمانان برنامه "ساعت آزاد" درباره انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت: "مدت انتخابات ریاست جمهوری تمدید شد تا فرصت مشارکت در این انتخابات برای کسانی که در رای گیری شرکت نکرده اند، فراهم شود، به ویژه که دمای هوا خیلی بالا بود و روز اول انتخابات تعطیل رسمی نبود. تا زمانی که رای دهنده با اختیار خود در انتخابات شرکت می کند تمدید انتخابات یکی یا دو  روز ایرادی ندارد به ویژه این که تمدید انتخابات بر نتیجه نهایی تاثیر نمی گذارد".

عضو حزب سلفی نور در اظهارات خود در ادامه افزود: "میزان رای دهندگان که به عبد الفتاح السیسی رای دادند از میزان رای که "محمد مرسی" رئیس جمهور سابق به دست آورده بود، بیشتر است. در همین حال  اگر عامل افزایش دمای شدید هوا را کنار بگذریم. حدود سه میلیون نفر فقط انتخابات را تحریم کردند".  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار