آسوشیتدپرس در خبری گزارش داد دولت آمریکا قصد دارد به زودی گروهی را برای آموزش و تسلیح تروریست‌های سوریه به منطقه اعزام کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس، در پی اقدامات دولت آمریکا علیه بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، کاخ سفید به زودی طرحی را تصویب خواهد کرد که طی آن دولت آمریکا تروریست‌های سوریه را تحت آموزش‌های نظامی قرار خواهد داد و آنها را مسلح خواهد کرد.

به گفته یکی از مقامات ناشناس دولت آمریکا، این کشور به زودی چند گروه از نیروهای نظامی خبره را برای آموزش و تجهیز تروریست های سوریه به اردن اعزام خواهد کرد.

این طرح جنجال زیادی را میان مسئولین دولت آمریکا به راه انداخته است چرا که بسیاری این تصمیم اوباما را آغاز جنگ دیگری میدانند. این در حالی است که مقامات پنتاگون و سازمان جاسوسی آمریکا اعلام کرده‌اند تنها راه سرنگونی دولت بشار اسد، مداخله نظامی در این کشور است.


گفته میشود هم اکنون نیز دولت آمریکا به صورت پنهانی و غیرعلنی تروریست‌های سوریه را تجهیز میکند، اما با تصویب این طرح رسمی، نوع و گستره کمک‌ها به این گروه های تروریست نیز شاهد تغییر عمده‌ای خواهد بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: آمریکا ، سوریه ، شورشی ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار