اسماعیل میران‌زاده از کشف 4 بهله پرونده نابالغ کمیاب در کشور خبرداد.

اسماعیل میران زاده، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت: با همکاری نیروی انتظامی شهر قدس 4 بهله پرنده شکاری نابالغ که احتمالاً از خانواده سارگپه هستند به همراه 2 قلاده گربه خانگی از یک خودروی آژانس کشف و ضبط وبه پارک پردیسان منتقل شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرستنده محموله خود، حضور نداشت بنابراین راننده آژانس به عنوان واسطه وتنها سرنخ ما با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است و تحقیقات لازم درخصوص شناسایی سایر فرستنده محموله در دست بررسی می‌باشد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: هنوز قیمت معامله این محموله مشخص نیست اما با توجه به اینکه پرنده‌های کشف شده جزء پرنده‌های حمایت شده، نادر و کمیاب کشور هستند از اهمیت بسیار زیادی در چرخه طبیعی و تعادل زیستمندان برخوردار است.

میران زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرنده‌های نابالغ در قرنطینه پارک پردیسان تحت نظارت دامپزشک نگه‌داری می‌شوند تا با رسیدن به سن بلوغ در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شود همچنین از شهروندان خواستاریم  چنان چه در جریان خرید و فروش غیرقانونی حیات وحش در اسارت نگه داشتن آن‌ها قرار گرفتند با شماره تلفن ‌های 77359564 و77355781-4  محیط زیست استان تهران را آگاه سازند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار