فرماندار سلماس گفت: از برنامه‌های ویژه سال 93 در زمینه سرمایه‌گذاری، توجه سرمایه‌گذاران به بازارچه مرزی شهرستان سلماس است.

مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان سلماس توجه به بازارچه مرزی این شهرستان است.

وی با اشاره به ایجاد سرمایه‌ و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان سلماس، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد سرمایه‌گذاری در شهرستان سلماس ایجاد شود ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان سلماس در اولویت است.

فرماندار سلماس به مشکلات سایت گلخانه‌ای منطقه ویژه اقتصادی سلماس اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس نیازمند توجه مسئولان برای حل مشکلات موجود در این منطقه است.

نظری با بیان موقعیت جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس، خاطرنشان کرد: این منطقه با 51 هکتار وسعت نیاز به سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران دارد.

وی در خصوص حل مشکلات سایت گلخانه‌ای شهرستان سلماس، تصریح کرد: اگر مشکلات منطقه ویژه اقتصادی سلماس رفع شود برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط کشاورزی، 51 زمینه شغلی در شهرستان سلماس فراهم خواهد شد.

فرماندار سلماس افزود: برای توسعه این منطقه همچنین نیازمند ایجاد رشته‌های ویژه اقتصادی و کشاورزی در دانشگاه‌های شهرستان سلماس هستیم.

نظری خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سایت گلخانه‌ای سلماس در زمینی به مساحت 51 هکتار بوده که به 89 قطعه تقسیم شده است/س.

برچسب ها: سرمایه ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.