رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای موضوع آموزشهای مهارتی و فنی و حرفه‌ای را یکی از مولفه‌های مهم در توسعه همه جانبه کشورمان عنوان کرد.

کورش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش آموزش‌های مهارتی در توسعه کشور گفت: موضوع آموزشهای فنی و حرفه‌ای و مهارتی یکی از مولفه‌های مهم در توسعه یافتگی کشورها محسوب می‌شود که کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست برای همین برنامه‌ریزی جامعی برای توسعه و فرهنگسازی این آموزشها از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت گرفته است.
 
وی افزود: علاوه بر توسعه آموزشهای مهارتی در داخل کشور سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات بسیار خوبی به منظور ارایه آموزش به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای آفریقایی و منطقه برخوردار است و در این خصوص تاکنون گام‌های ارزشمندی از جمله تربیت و ارتقای توانمندی‌ مربیان کشورهای مختلف برداشته است.
 
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان با توجه به توانمندی‌های خود در حوزه آموزش‌های مهارتی الگوی جدیدی را برای توسعه تعاملات بین‌المللی و حضور موثر در این عرصه با عنوان دیپلماسی مهارت را اجرایی کرده است./ تر
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.