مدیر بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف پژوهشگاه رویان گفت: سمپوزیوم سلول‌های بنیادی کاربرد‌ها، ظرفیت‌ها و کاربرد‌ها روز هشتم خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مجید کوهی اصفهانی با اشاره به برگزاری سمپوزیوم سلول‌های بنیادی کاربرد‌ها، پتانسیل‌ها و کاربرد‌ها در اصفهان اظهار کرد: در زمینه سلول‌های بنیادی موضوعات مختلفی وجود دارد.

وی با بیان اینکه همچنین در زمینه سلول‌های بنیادین مطالب و مقاله‌های بسیاری ارائه شده است، اضافه کرد: این سمپوزیوم برای گروه‌های مخاطب متعددی در روز هشتم خرداد ماه امسال توسط پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

مدیر بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف پژوهشگاه رویان و دبیر اجرایی سمپوزیوم سلول‌های بنیادی کاربرد‌ها، پتانسیل‌ها و کاربرد‌ها تصریح کرد: متخصصان زنان و زایمان، اطفال، ارتوپد، هماتولوژی، متخصصان پوست، پزشکان عمومی، دکترای علوم آزمایشگاهی، دکترای دارو‌سازی، پزشکان عمومی، پرستاران، ماما‌ها و اساتید و دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیرا‌پزشکی از مخاطبان این سمپوزیوم هستند.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان و گروه‌های پزشکی شرکت‌کننده در این سمپوزیوم با شرکت در این برنامه پنج امتیاز باز‌آموزی را کسب می‌کنند، ادامه داد: 12 نفر از اساتید برجسته اصفهان و تهران در این سمپوزیوم به عنوان سخنران حضور دارند.

کوهی اصفهانی با اشاره به هدف از برگزاری سمپوزیوم سلول‌های بنیادی کاربرد‌ها، پتانسیل‌ها و کاربرد‌ها تاکید کرد: آموزش به گروه‌های مختلف پزشکی و ارائه آخرین مقالات کاربرد‌های سلول‌های بنیادی در زمینه‌های مختلف درمانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سمپوزیوم محسوب می‌شود.

وی افزود: حداقل 300 نفر در سمپوزیوم سلول‌های بنیادی کاربرد‌ها، پتانسیل‌ها و کاربرد‌ها حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، سمپوزیوم ، بندناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرانگیز صفاییان
۲۳:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
ایا برای درمان میو پاتی بااستفاده از سلولهای بنیادی تحقیقاتی صورت گرفته یا درحال انجام است؟