معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه‌های بیست و دو گانه مشارکتی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

حجتالاسلام سیدحسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از برنامه‌های بیست و دو گانه مشارکتی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.
 
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مهم‌ترین برنامه‌ها را اعزام خانواده شاهد و ایثارگر از تمام استان‌ها و مرقد مطهر امام (ره)، برگزاری مراسم ارتحال در سراسر کشور، برگزاری مراسم شبی با قرآن، نمایشگاه عکس و آثار هنری و برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در ابعاد شخصیت امام (ره) عنوان کرد.
 
موذنی ادامه داد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مسئولان بنیاد شهید به مناسب رحلت امام خمینی (ره) به غبارودی و گل افشانی مطهر امام و مزار شهدای معظم می‌پردازند.
 
گفتنی است، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی برگزاری اردوی یک روزه قم و جمکران، برگزاری مسابقات دو میدانی از بیت حضرت امام(ره) در جماران با بیت مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات ویلچررانی جانبازان از جماران تا بیت مقام معظم رهبری در میدان فلسطین، اعزام گسترده خانواده شهدا و ایثارگر به تهران به مرقد مطهر امام خمینی ره از دیگر برنامه‌های در دست اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران برای گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار