رئیس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی تنکابن از صدور پروانه موقت بهره‌برداری برای نخستین بار جهت فعالیت طرح‌‌های سالم‌سازی دریا در تنکابن و عباس‌آباد خبر داد.

داریوش رحیم مشایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : برای طرح‌های سالم‌سازی دریا در دو شهرستان تنکابن و عباس‌آباد نخستین‌ بار پروانه بهره‌برداری موقت صادر می‌شود.

وی صدور این پروانه را حدود سه ماهه و برای کنترل و ارزیابی بهتر فعالیت‌های طرح‌های سالم‌سازی ارزیابی کرد و افزود: از مزایای این اقدام کنترل و ارزیابی از امکانات و خدمات به مردم منطقه و گردشگران است.

رحیم مشایی تصریح کرد: با توجه به اجرای این طرح به دلیل اعمال چرخه قانونی اداری و تمامی ارزیابی‌های اولیه برای صدور پروانه بهره‌برداری در صورت رعایت اصول و نکات مورد نظر ادارات و دوایر ویژه رسیدگی، برای فعالیت حدود سه ماهه این اماکن پروانه بهره‌برداری صادر می‌شود.

وی از جمله نکاتی را که در رعایت آ‌نها مدیران و مسئولان طرح‌های سالم‌سازی در این طرح باید مدنظر قرار دهند را الزامات قانونی موجود و رایج در صنوف به ویژه صلاحیت فردی، رعایت فاکتورهای بهداشتی، زیست محیطی، امنیتی و نیز کنترل قیمت‌ها عنوان کرد.

وی افزود: با اجرای این طرح علاوه بر کنترل و نظارت بیشتر بر این اماکن، طرح‌های سالم‌سازی به سمت و سوی استانداردسازی پیش می‌رود./س


برچسب ها: طرح ، موقت ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.