با تکرار سناریوی استناد به دروغ‌های منافقین در رسانه‌های غربی، وال‌استریت ژورنال مدعی شد، ایران هستۀ مرکزی تیم تحقیقات در زمینه تسلیحات اتمی خود را حفظ کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته گذشته گزارش جدیدی را در خصوص ایران منتشر کرد که زوایای شفافی داشت. پیش از آن نیز آژانس و ایران بیانیه مشترکی را در خصوص عمل کردن ایران به تعهداتش منتشر کردند.

این روزنامه مدعی شد: "با این حال ما شواهدی داریم که نشان می‌دهد ایران از ساخت سلاح هسته‌ای دور نشده است. ما با استناد به گزارشی از مجاهدین(گروهک تروریستی منافقین) دریافته ایم که ایران با حفظ هسته مرکزی تیم تحقیقات در زمینه تسلیحات اتمی،  تحقیقات هسته‌ای خود را ادامه می‌دهد.

مطابق ادعای این روزنامه آمریکایی تلاش‌های ایران برای ساخت تسلیحات هسته‌ای به اواخر دهه 1980 برمی‌گردد که ایران اقدام به راه‌اندازی مرکز تحقیقات فیزیک کرد.

وال استریت ژورنال با اننشار عکس فردی به نام "محسن فخری‌زاده" مدعی شده که این همان فردی است که هدایت پژوهش های مرتبط با سلاح‌های هسته‌ای را در قالب طرحی به نام "آماد" به عهده داشته است.

این روزنامه همچنین مدعی است که این گروهک لیست 100 نفری از پژوهشگران در این زمینه را در اختیار وی قرار داده است.

گفتنی است، منافقین به انتشار گزارش‌های دروغ در خصوص برنامه هسته‌ای ایران و فرافکنی در این خصوص شهره هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار