چنانچه قصد دارید ویندوز 8.1 را نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید، اما اگر از کاربران ویندوز 8 هستید و نمی‌دانید سیستم‌عامل شما به‌طور خودکار به نسخه 8.1 به‌روزرسانی شده است یا خیر، این مورد را بررسی کنید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چنانچه قصد دارید ویندوز 8.1 را نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید، اما اگر از کاربران ویندوز 8 هستید و نمی‌دانید سیستم‌عامل شما به‌طور خودکار به نسخه 8.1 به‌روزرسانی شده است یا خیر، این مورد را بررسی کنید؛ زیرا برخلاف دیگر به‌روزرسانی‌ها در ویندوز، به‌روزرسانی به ویندوز 8.1 به‌طور خودکار صورت می‌گیرد و شما گزینه‌ای برای نصب این بسته به‌روزرسانی را مشاهده نخواهید کرد. (چنانچه به‌روزرسانی خودکار در ویندوز شما فعال باشد این عملیات به‌طور خودکار صورت خواهد گرفت)

اگر شما نیز همچنان جزو کاربرانی هستید که نمی‌دانید ویندوز 8 شما به نسخه 8.1 به‌روزرشده است یا خیر، می‌توانید با توجه به یکی از موارد زیر به پاسخ این پرسش برسید:

1ـ اگر رایانه شما مجهز به صفحه‌نمایش لمسی نیست و سیستم‌عامل به‌صورت مستقیم به محیط دسکتاپ وارد می‌شود، شما در حال استفاده از نسخه 8.1 هستید.

2 ـ چنانچه صفحه شروع در ویندوز شما به یک آیکون جستجو در بالا سمت راست مجهز شده است (آیکون ذره‌بین) شما در حال استفاده از ویندوز 8.1 هستید.

3 ـ‌ اگر شما می‌توانید روی یکی از کاشی‌های زنده در منوی استارت، کلیک‌راست کنید و منویی با انجام این کار برای شما به‌نمایش درمی‌آید نشان‌دهنده نصب بودن نسخه 8.1 روی سیستم‌عامل شماست.

توجه: چنانچه هیچ‌یک از نشانه‌های فوق در رایانه شما مشاهده نمی‌شود، شما همچنان در حال استفاده از ویندوز 8 هستید و به‌روزرسانی به نسخه 8.1 هنوز صورت نگرفته است. مطمئن شوید به‌روزرسانی خودکار فعال است و پس از چند روز مجدد موارد فوق را بررسی کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار