دانشجویان علمی کاربردی در هفدهمین جشنواره تئا‌تر دانشگاهی ایران موفقیت چشم گیری بدست آوردند.

دکتر حمید میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران یک تندیس، ۳ دیپلم افتخار و سه لوح تقدیر کسب کردند. 

وی گفت: جشنواره تئا‌تر ایران بزرگ‌ترین جشنواره وزارت علوم و یکی از مهم‌ترین جشنواره تئا‌تر دانشجویان کشور است که هم از لحاظ فنی هنرهای نمایشی دانشگاه برنامه‌ریزی شده است. 

وی تصریح کرد: امسال نیز ۱۱۶ اثر علمی کاربردی به بخش مقدماتی جشنواره راه یافته و ۷ اثر نیز به عنوان اثر منتخب برگزیده شده‌اند. 

*فعالیت هزار مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور

دکتر پور عباس رئیس دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: درحال حاضر بیش از هزار مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و با مشارکت ملی و مدیریت جهادی و آگاهانه امیدوارم در تمام حوزه‌ها دوره‌های مهارتی پیشرفت داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌ها و سازمان‌ها مراکز علمی کاربردی ایجاد و متمرکز بر آموزش مهارتی شده‌اند. 

وی با بیان اینکه رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی و مشخص محورند، خاطر نشان کرد: این دانشگاه بیش از ۸۰۰ شغل را در بین رشته‌های مهارتی خود پوشش می‌دهد و هم اکنون شاهد افزایش علاقه‌مندی و تمایل داوطلبان برای ورود به این دانشگاه و شرکت در دوره‌های مهارتی هستیم. 

وی یادآور شد: در حال حاضر به منظور کیفیت دوره‌های آموزشی خود در حال ساماندهی دوره‌های بلند مدت و کوتاه مدت و تجمیع و ارتقا مقاطع تحصیلی هستیم. 

وی یادآور شد: ساماندهی کار مدرسان نیز از جمله اصلاحات در نظام آموزش مهارتی است که در حال حاضر در حال جذب نیروی مدرسین تمام وقت برای این دانشگاه هستیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.