0معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 گفت: به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سارگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اداره خدمات شهری نسبت به آماده سازی پهنه تحویلی اقدام کرده است.

کریم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در مورد برنامه‌های اداره خدمات شهری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: در پهنه تحویلی این منطقه عملیات رفت و روب علف کشی، تسطیح و خاک برداری، آماده سازی محل استقرار 4 دستگاه سرویس بهداشتی پرتابل از جمله اقدامات اداره خدمات شهری منطقه در آماده سازی حرم مطهر است.  
 
وی تصریح کرد: استقرار کانکس 20متری نیز برای نیروها و مدیران در زمان مقرر بر پایی ایستگاه‌های صلواتی در پهنه تحویلی منطقه از دیگر اقدامات اداره خدمات شهری است.  
 
وی در خصوص اقدامات رفاهی مد نظر گرفته شده برای زائران گفت: توزیع 27 هزار بطری آب معدنی، توزیع 6 هزار پرس چلو خورشت و توزیع بیش از 13 هزار و 500 پکیج میوه و میان وعده بین زائران را از دیگر اقدامات رفاهی شب سیزدهم و 14 خرداد ماه است.  
 
کریم کریمی با اشاره به پهنه تحویلی منطقه 11 که در ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است خاطر نشان کرد: از اواخر اردیبهشت ماه با استفاده از تجهیزات و نیروهای انسانی در حال آماده سازی پهنه برای پذیرایی از زائران حرم مطهر است.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: حرم ، مطهر ، سالگرد ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار