در اولین همایش تجلیل از برترین های حوزه ی مسئولیت های اجتماعی که در دانشگاه تهران برگزار شد از برترین‌های این حوزه تجلیل شد که با یک حاشیه همراه بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اولین همایش تجلیل از برترین‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عصر روز گذشته به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تالار ابن سینا این دانشگاه برگزار شد و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه تهران، علوم پزشکی، مسولان وزارت علوم، رئیس دانشگاه تهران، مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران و جمعی از اعضا این شورا حضور داشتند.
 
بنابر این گزارش در این مراسم از محسن نایبی به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و جمعی از هنرمندان و مسولان حوزه فرهنگی و اجتماعی ماننده معصومه آباد (عضو شورای شهر)، هابیل درویش (مدیرعامل مترو)، پرویز پرستویی، افسانه بایگان، کامران نجف زاده، علی کریمی، پوران درخشنده و جمعی دیگر از مسولان اجتماعی تقدیر شد.
 
لازم به ذکر است، در این مراسم قرار بود به صورت رسمی و با دعوت قبلی از الهه راستگو رئیس کمیته مشارکت اجتماعی شورای شهر تهران تجلیل شود اما شنیده‌ها حاکی است ساعاتی قبل از آغاز مراسم از حضور وی ممانعت به عمل آمد و مراسم تقدیر از نمایندگان زن شورا بدون حضور راستگو برگزار شد!

شایان ذکر است، دلیل پس گرفتن این دعوت در یک تماس تلفنی جلوگیری از تشویش و تجمع احتمالی دانشجویان اعلام شده بود در حالی که پیش از این وی در چندین برنامه بزرگ شرکت کرده بود و هیچ  گونه تشویش یا اتفاقی رخ نداده است.
 
گفتنی است، پس از پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران الهه راستگو طی گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن تأیید این مسئله گفت: نسبت به این موضوع اعتراضی ندارم و اگر قصد حضور در این مراسم را داشتم تنها به دلیل دعوت رسمی از جانب خود این افراد بود.





با اتفاقی که روز گذشته در دانشگاه تهران افتاد باید منتظر ماند و دید چه کسی مسئولیت ممانعت از حضور راستگو در دانشگاه تهران را به گردن می‌گیرد؟ آیا ممانعت از ورود الهه راستگو به دانشگاه تهران به دلیل رای دادن به قالیباف در انتخابات شهردار تهران بوده است؟!




انتهای پیام/
برچسب ها: تجلیل ، برترین ، حاشیه ، راستگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
ایشان با دروغی که گفته و حمایتی که کرده جایی دیگر در عالم سیاست ندارد باید روزی که چنین خیانتی به حزبش و رای مردم می کرد فکر اینجا رو هم میفرمود.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
جالب است بدانیم چه کسی به خود اجازه می دهد دعوت رسمی را جلوگیری کند ایا بی قانونی اعتدال است یا افراط
نظر خودشونو خانوم دکتر دادن .نظر دادن جرم نیست و دانشگاه خانه امن برای هیچ کس نیست
ما از بیرون دانشگاه به دقت داخل دانشگاه را رصد می کنیم و با بی قانونی مخالفیم
دانشگاه محل علم و دانش است نه محل سیاسی کاری
بگویید بشنوید ولی برخورد با مسایل مخالف نظر شما با شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۳
دانشگاه تهران بله جای کسانی که مستقل و ازاد تصمیم بگیرند نه جناب راستگو .که هروقت باد این ور بوزه این وری هروقت باد اون ور باشه اون وری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
دانشگاه تهران جای نفرات مستقل و آزاده است نه نفرات وابسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
تقصیرخودشه!
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۷:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
درود بر خانم الهه راستگو
انشاالله در دوره بعدي انتخابات شوراي شهر، با راي حداکثري شاهد حضور ايشان در شوراي شهر باشيم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
100 درصد به همین دلیل هستش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
واقعا متاسفم برای کسانیکه بخاطر فقط رای و نظر با یک خانم محترم چنین برخوردی میکنند.احسنت بر خانم راستگو مطوعن باش وجدانهای بیدار به رای شما احترام میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
خاک بر سر سیاست بازانی که این طور کینه توزی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
ای کاش زمانی فرا رسد عده ای که در مملکت حکومت را در دست می گیرند عوض باند بازی و تخریب گروههای دیگر فکرشان خدمت به انقلاب و میهن باشد و از ظرفیتهای همه ی گروهها برای خدمت به انقلاب و مردم استفاده کنند و ...
Iran (Islamic Republic of)
رادمهر
۲۲:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
دوستانی که خود را معتدل می نامند و غیر از خودرا تندرو ! چگونه است که به آزادی عقیده و آزادی رای افراد احترام نمی گذارند!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۲۱:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
خانم راستگو یا با آنهایی یا برآنهایی.فقط آزاده باش.متشکریم.
Bulgaria
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
خانم دكتر راستگو از مدتها قبل گفتند كه بخشي تندرو از جريان اصلاحات اين سناريو را رهبري كرده و ميكند. بازگشت به نامه ٢٠ شهريور ٩٢
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
شما هم پیاز داغش رو زیاد میکنید : اولأ ،بعدش هم این خانمه حتما با ماشین میخواسته بره ، نذاشتن ،حقشه ،تو دعوتنامه هم نوشته با قدم هایتان اونها رو مفتیخر نمائید؟! ،نه با سواری شخصی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
افراطیها....
آخرین اخبار