کنسرت گروه اورانوس به سرپرستی و آهنگسازی آیدین علیانسب خرداد در تالار رودکی، برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، در این کنسرت اشعاری از حافظ، مولوی و فاضل نظری با صدای جواد بخشش در دو قسمت اجرا می شود بطوریکه در بخش اول اجرا آلبوم سرگشته (دو نوازی تار و تنبک) توسط آیدین علیانسب و شایان یزدی زاده، در دستگاه نوا و همچنین مقام چهارگاه ، قطعات ساخته آیدین علیانسب شامل قطعه سیر، چهارمضراب مژده و قطعه سرگشته را تقدیم علاقمندان می شود.

بخش دوم گروه نوازی، در آواز دشتی و شامل قطعاتی چون شب رو، تصنیف ماه در آب (دیواره) ، تکنوازی نی (توسط عماد خانکشی پور) ، شکوه مجنون (چهارمضراب) ، تکنوازی رباب (توسط علی توکلی) ، تصنیف زنده وار، قطعه وداع و تصنیف طوفان روح از دیگر برنامه های این گروه است.

مرضیه رحیم زاده (سنتور)، سینا علم (کمانچه)، علی توکلی (رباب)، عماد خانکشی پور (نی)، شایان یزدی زاده (تنبک)، مازیار شریفی (قیچک)، کیارش روزبهانی (تار)، پانیذ مجاهدنیا (تار)، ستاره احمدی (عود)، امین پتگر (تار باس) و فرزان روزبهانی (دف) و آیدین علیانسب (تار) به عنوان نوازنده در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

کنسرت گروه اورانوس ۸ و ۹ خردادماه ، ساعت 21 در تالار رودکی برگزار می شود و علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند به سایت سی گذر sigozar.com مراجعه نمایند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تالار ، آهنگساز ، رودکی ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سروناز
۱۰:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
behtar nist vaghti ke safheye musighitun mohtava nadare tatil beshe?