حمدین صباحی اعلام کردپس از انتخاب رئیس جمهور در مصر و در صورت تحقق بخشی از خواسته های معترضان، از میزان اعتراض ها و تظاهرات کم خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، "حمدین صباحی "اعلام کردپس از انتخاب رئیس جمهور در مصر و در صورت تحقق بخشی از خواسته های معترضان، از میزان اعتراض ها و تظاهرات کم خواهد شد.

 صباحی، یکی از دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر، در روز اول رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مدرسه «سیده خدیجه» در استان جیزه مصر حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش این شبکه، صباحی بر تمایل اش برای ایجاد عدالت اجتماعی و دمکراسی سالم در کشورش تاکید کرد و گفت زمان تحقق رؤیای انقلاب نزدیک و فصل چیدن میوه فداکاری های مصری ها فرا رسیده است.

به گزارش المیادین، صباحی گفت پس از انتخاب رئیس جمهور در مصر و در صورت تحقق بخشی از خواسته های معترضان، اعتراض ها و تظاهرات کم خواهد شد.

این شبکه بخشی از سخنان صباحی را پخش کرد که گفت:" قوانین پارلمان باید در جهت توسعه و رشد دمکراسی و احزاب سیاسی باشد. پیش نویس کنونی قانون اساسی در مصر در جهت دمکراسی جدی در کشور نیست. از این رو، ما به پیش نویس قانون کنونی اعتراض کردیم و خواهان تعدیل آن هستیم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار